tiistai 6. toukokuuta 2014

Hiustenkasvatusprojekti

Koska mulla ei ole ollut pitkiä hiuksia... ööh, noin viiteentoista vuoteen, tuntuu jännältä ja niin helpolta tämmöinen, että kaikki hiukset saa kiinni ilman mitään pinnejä ja pantoja. Mikään ei näytä mulla niin urpolta kuin joku jumppapanta. Kokeilin pitkästäaikaa suoristaa tukan ja laitan nyt teinibloggaajamaisesti pari omakuvaa tännekin. (Samalla testasin jotain uudehkoa oranssia halpishuulipunaa, merkki gina tricot, en suosittele, koska se leviää helposti. Oli tosin myös helppo pestä pois.)

Identiteetti muuttuu kyllä hieman hiusten myötä. Leikkasin lukion jälkeen hiukset lyhyeksi ja värjäsin mustaksi ja sillä tiellä olen ollut; en ole malttanut kasvattaa. Välillä olen veistellyt takahuituloita puukollakin. Kampaajalla olen käynyt nyt kolme kertaa sitten lapsuuden. Saatan käydä vielä vähän harmaannuttamassa ja vaalentamassa noita kesän aikana, jos on rahaa. Mutta hiustenkasvatus jatkuu ja jatkuu vaan.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti